Huidaandoeningen; wat zijn het?

Met de term huidaandoeningen, bedoelen we hier allerlei soorten huidproblemen. Het kan gaan om tijdelijke infecties of een moedervlek, maar ook om chronisch eczeem of littekens. Huidaandoeningen kunnen u veel last bezorgen door jeuk, pijn of schaamte. Ook kan een huidaandoening cosmetisch storend zijn voor u. Gelukkig zijn er allerlei behandelingen mogelijk om van uw huidaandoening af te komen.

Zoekt u informatie over tekenen van huidveroudering? Bekijk dan onze artikelen over rimpelshangende oogleden en ouderdomsvlekken. Ook voor deze zaken bieden wij diverse behandelopties.

Huidaandoeningen: welke soorten zijn er?

Er zijn erg veel huidaandoeningen, wij beschrijven hier slechts een aantal. We geven alleen informatie over aandoeningen waarbij Huisartskliniek u behandelmogelijkheden biedt.

Huidaandoeningen: behandeling door Huisartskliniek

Huidaandoeningen komen in vele soorten en maten voor. Soms is behandeling door een dermatoloog noodzakelijk. De artsen van Huisartskliniek zijn speciaal getraind om een aantal aandoeningen te behandelen. Ook krijgen ze in de praktijk als huisarts al vaak te maken met allerlei huidaandoeningen. Huisartskliniek biedt deze behandelingen:

Ook bieden wij allerlei behandelingen voor huidveroudering, zoals rimpels verwijderen en een ooglidcorrectie.

Meer weten over huidaandoeningen? Vraag gratis adviesgesprek aan

Heeft u last van een huidaandoening en wilt u weten of er een behandeling mogelijk is? Maak dan direct een afspraak voor een consult bij een arts in uw regio. De eerste afspraak is altijd gratis en geheel vrijblijvend. De arts bekijkt uw huid en bespreekt de mogelijkheden met u. Vaak is het onnodig om rond te blijven lopen met een dergelijk probleem. Wij helpen u graag verder.