Heeft u last van een huidaandoening, hangende oogleden of wilt u van uw spataderen af? Dan helpen wij u graag verder in een van onze laagdrempelige klinieken.

U kunt bij Huisartskliniek terecht voor de volgende kleine chirurgische ingrepen:

Ooglidcorrectie

Hangende, zware oogleden kunnen uw zicht belemmeren en hoofdpijn veroorzaken. Ook geeft het u ongewild een oudere of vermoeide uitstraling. Een ooglidcorrectie kan de oplossing zijn en u weer een frisse blik geven. Meer over de ooglidcorrectie

Neuscorrectie fillers

Heeft u moeite met de vorm of de stand van uw neus? Dan is het in sommige gevallen eenvoudig om dit te corrigeren, zonder daarvoor naar de plastisch chirurg te hoeven. Met behulp van fillers kunnen onze artsen een neuscorrectie uitvoeren. Meer over de Neuscorrectie met fillers

Moedervlek verwijderen

Een moedervlek is een verkleuring of verdikking op uw huid. U kunt het cosmetisch storend vinden, ook kan de moedervlek vervelend zijn door de plek waar hij zich bevindt. Meer over Moedervlek verwijderen

Ouderdomsvlekken verwijderen

Er zijn meerdere manieren om ouderdomsvlekken, ofwel lentigo, aan te pakken. Het is een kleine ingreep, met een groot resultaat. Meer over Ouderdomsvlekken verwijderen

Spataderen verwijderen

Zit u al een tijdje in uw maag met hinderlijke spataderen? Deze zijn vaak door onze artsen te verwijderen. Meer over Spataderen verwijderen

Sterilisatie man