Onze klanten beoordelen ons met een 8.7 / 10 - 1127 beoordelingen op Klantenvertellen.nl

Acnetherapie

Acne is een aandoening waarbij poriën verstopt zitten met talg, vetzuren en bacteriën. Deze verstoppingen kunnen ontstekingen veroorzaken die op hun beurt voor veel ongemakken kunnen zorgen. Ook kan er littekenvorming optreden. Een behandeling bij de huidtherapeute biedt verlichting en leidt tot verbetering van de huidconditie en vermindering van de aandoening en de kans op littekenvorming.

Littekentherapie (Acnetherapie): voor wie?

Littekentherapie (Acnetherapie) is geschikt voor eenieder die last heeft van mee-eters, rode bultjes, puistjes of onderhuidse ontstekingen in meer of minder ernstige mate.

Littekentherapie (Acnetherapie): wat is dat?

(Acnetherapie) Littekentherapie is een verzamelnaam voor de verschillende behandelmethoden voor het verminderen van acne en om terugkeer te voorkomen. Er bestaat geen standaardbehandeling voor acne. Vormen van acne met flinke ontstekingsverschijnselen vragen om een andere behandeling dan de aanwezigheid van mee-eters verminderen. Ook de klachten, de kans op littekenvorming, leeftijd en geslacht bepalen wat de meeste geschikte behandelmethode is. Onze huidtherapeute zal een persoonlijk behandelplan opstellen en eventueel samen met de huisarts of dermatoloog werken om tot het gewenste resultaat te komen. Huisartskliniek biedt de volgende behandelmogelijkheden:

Daarnaast kan de huidtherapeute ook het herstel van de huid stimuleren met de medische huidverzorgingsproducten van Zein Obagi of VI Derm.

• Speciaal opgeleide huisartsen
  • Veilig en vertrouwd
  • Eerlijke prijzen
  • Gratis persoonlijk adviesgesprek