Onze klanten beoordelen ons met een 8.9 / 10 - 2092 beoordelingen op Klantenvertellen.nl

eMatrix laserbehandeling

eMatrix laserbehandeling; wat is het?

De laserbehandeling door Huisartskliniek gebeurt met de eMatrix. Dit is een nieuw soort laser. Met deze laserbehandeling kan de arts rimpels verwijderen op een effectieve wijze.

Ook helpt laserbehandeling met eMatrix bij allerlei andere huidaandoeningen. Oftewel, algehele huidvernieuwing door deze laserbehandeling.

eMatrix laserbehandeling; voor wie?

Het voordeel van de laserbehandeling met de eMatrix is dat het ook geschikt is als u een getinte huid heeft.

De eMatrix werkt met zogenaamde gefractioneerde radiogolven. Hierdoor brandt de laser hele kleine gaatjes in de huid, die zorgen voor stimulatie van het onderhuids bindweefsel. Door toename van dit onderhuids bindweefsel wordt uw huid dikker. Resultaat? Uw huid ziet er strakker en jonger uit.

Deze laserbehandeling is ook erg geschikt om om rimpels rondom het oog te behandelen. De behandeling is nauwelijks pijnlijk, wel kunt u een prikkend gevoel op de huid ervaren. Na de behandeling voelt het alsof u te lang in de zon heeft gelegen. Er worden minimaal 3 behandelingen uitgevoerd voor een goed resultaat. Bij sommige huidaandoeningen raadt de arts 5 behandelingen aan. Uw arts adviseert u uitgebreid tijdens het gratis en vrijblijvende consult.

eMatrix laserbehandeling: tegen welke huidaandoeningen

We kunnen de eMatrix laserbehandeling goed inzetten tegen:

Het voordeel van de eMatrix is dat de impact van de behandeling kleiner is dan bijvoorbeeld een chemische peeling. Uw huid is na de laserbehandeling slechts een paar dagen wat roder is dan normaal. U bent dus na behandeling met de eMatrix weer snel “toonbaar”.

Lees een ervaringsverhaal over laserbehandeling met de eMatrix.

eMatrix laserbehandeling: hoe werkt het?

De eMatrix is een bijzondere laser, die uitsluitend met radiogolven werkt. Deze unieke werking zorgt ervoor dat u weinig hersteltijd nodig heeft en eigenlijk na een dag weer redelijk toonbaar bent. Voor aanvang van deze behandeling komt u langs op een van onze locaties voor een adviesgesprek.

Veelgestelde vragen eMatrix laser

> Gaat mijn acne weg door een laserbehadeling of peeling?
> Zie ik er na een laserbehandeling nog toonbaar uit?
> Is een laserbehandeling effectief tegen rimpels?
> Is de eMatrix laserbehandeling pijnlijk?

Gaat mijn acne weg door een peeling of laserbehandeling?

Met een chemische peeling of laserbehandeling kunnen we de huid een flinke oppepper geven. Het zorgt voor de aanmaak van nieuwe huidcellen en geeft de huid een jongere, frissere uitstraling. Ook werkt het tegen fijne rimpels, acne littekentjes en lichte pingmentverschillen. Het is echter geen oplossing voor actieve acne of puistjes die van binnenuit worden veroorzaakt. Vaak is een combinatie van behandelingen nodig in zo'n geval.

Zie ik er na een laserbehandeling nog toonbaar uit?

De eMatrix laserbehandeling kan als bijwerking wat roodheid op de huid geven. Maar dit mag u met make-up wegwerken, u zult hier weinig hinder van hebben.

Is een eMatrix laserbehandeling effectief tegen rimpels?

De eMatrix geeft uw huid een algehele oppepper. Het stimuleert de huid om nieuwe huidcellen en collageen aan te maken. Fijne rimpels kunnen hierdoor verminderen of zelfs verdwijnen. Heeft u diepere rimpels, of mimische rimpels? Dan zal de arts u waarschijnlijk een andere behandeling adviseren, zoals een botuline toxine- of fillerbehandeling. Tijdens het eerste consult bekijkt de arts uw huid en krijgt u een persoonlijk advies.

Is de eMatrix laserbehandeling pijnlijk?

Nee, de behandeling met de laser is niet pijnlijk. Ook is het een erg veilige behandeling. Na afloop van de behandeling kunt u roodheid verwachten en uw huid voelt warm aan.

Laserbehandeling eMatrix: veiligheid

De laserbehandeling eMatrix is een erg veilige behandeling. Het apparaat heeft een aantal hulpmiddelen die de veiligheid van de behandeling bewaken. De laser werkt met gefractioneerde radiogolven, die miniscule gaatjes in de bovenste huidlaag maken.

Vervolgens raakt de laser de diepere huidlagen en brengt daar bewust 'schade' aan. Het stimuleert de aanmaak van collageen en een gezonde 'babyhuid'.

Laserbehandeling eMatrix: effectiviteit

Dermatologen zijn lovend over de behandelmethode. Ook uit diverse onderzoeken blijkt dat de eMatrix veilig en effectief is voor een laserbehandeling van uw huid. In tal van klinieken wordt deze behandeling toegepast.

Onze ervaring leert dat na de laatste behandeling al zeer goed te zien. Een maand na de laatste behandeling is bij meer dan 85% van de mensen een goed resultaat waarneembaar. In de meeste gevallen worden minimaal drie behandelingen aangeraden.

Onze huisartsen zijn speciaal bijgeschoold om onze behandelingen goed en veiig uit te voeren. Lees ook ervaringen om een goed beeld te vormen.

Resultaten van de eMatrix direct na de behandeling

Vlak na de behandeling met de eMatrix kleurt de huid wat rood. Maar u ziet ook meteen dat uw huid er jonger, vitaler en strakker uitziet.

Om de roodheid te verdoezelen, kunt u enkele uren na de behandeling wat make-up aanbrengen. Zo ziet niemand iets van de rode verkleuring van de huid. Goed om te weten: uw huid kan de eerste dag wat warm aanvoelen.

Ervaringen eMatrix

Zowel onze ervaringen als de ervaringen van onze klanten met de eMatrix zijn bijzonder goed. Hoewel uw huid na de behandeling wat rood kan kleuren, ziet u meteen dat uw huid er jonger en strakker uitziet.

Hoeveel behandelingen u nodig heeft, hangt af van de conditie van uw huid.

Resultaten eMatrix in vergelijking met traditionele lasers

Als we de resultaten van de eMatrix vergelijken met die van de traditionele lasers, dan is de hersteltijd van de eMatrix korter.

Daarnaast is de behandeling met de eMatrix minder pijnlijk. Dit komt doordat er bij de eMatrix gebruik wordt gemaakt van gefractioneerde radio frequentie energie. Uw huid wordt dankzij deze nieuwe techniek niet beschadigd.

Afspraak maken voor eMatrix behandeling

Wilt u zich laten behandelen met de eMatrix? Maak dan meteen een afspraak bij een vestiging van Huisartskliniek bij u in de regio. Voordat u de behandeling kunt ondergaan, krijgt u eerst een gratis en vrijblijvend consult. Tijdens deze afspraak bespreekt de arts de mogelijkheden met u. Natuurlijk kunt u ook uw vragen stellen.

De arts vertelt u dan meer over de resultaten die u mag verwachten van uw eMatrix behandeling. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Dan kunt u ook contact met ons opnemen.

De risico’s van de laserbehandeling eMatrix zijn verwaarloosbaar. Roodheid van de huid gedurende enige dagen is de meest voorkomende bijwerking. Ook voelt uw huid de eerste dag warm aan. Een beetje alsof u koorts heeft. U kunt echter al zeer kort na behandeling make-up op doen en zal er dus weinig last van hebben.

U dient de huid na laserbehandeling eMatrix goed te beschermen. Goed invetten met een neutrale creme is aan te raden. Geparfumeerde creme kan een beetje prikkelend aanvoelen. Intensief zonlicht wordt afgeraden de eerste 2 weken na behandeling, i.v.m. schadelijke UV-straling.

De eerste dag is het beter de huid even rust te geven. Geen cremes wanneer mogelijk. Eventueel kunt u een beetje koelen met een koud washandje. Uw arts adviseer u altijd over de nazorg.

U kunt kiezen voor betaling per behandeling bij de laserbehandeling eMatrix. Als de arts echter aangeeft dat u meerdere behandelingen nodig heeft kunt u ook kiezen voor een pakket met 4 behandelingen. Zo bespaart u € 100,-.

1 behandeling €225,-
4 behandelingen €800,-

Laserbehandelingen met de eMatrix zijn mogelijk op verschillende locaties, afhankelijk van het aanbod van klanten per regio. U kunt zich aanmelden voor een gratis adviesgesprek en een beschikbare locatie kiezen.

before
after
  • Speciaal opgeleide huisartsen
  • Veilig en vertrouwd