Het middel Botox staat bij de meeste mensen bekend als middel tegen rimpels. In de medische wereld wordt het echter al jarenlang ingezet om andere redenen. Botox heeft als belangrijkste werking dat het spieractiviteit stil legt. Niet alleen kunnen we u daarmee van mimische rimpels afhelpen, wij zetten botox met succes in bij deze medische behandelingen:

Botox oksels

Overmatig zweten is een onschuldige, maar erg hinderlijke aandoening. Mensen die hier aan lijden hebben overactieve zweetklieren, vooral onder hun oksels. Dit levert veel zweet op, wat u onzeker kan maken. Botox injecties blijken effectief te zijn om de zweetklieren stil te leggen. Meer over Botox oksels

Botox tegen tandenknarsen

Wanneer u last heeft van tandenknarsen en dit problemen in uw gebit en kaak oplevert, is het goed hier iets aan te doen. Door met botox de kaakspieren tot rust te brengen, is het tandenknarsen vaak verleden tijd. Meer over Botox tegen tandenknarsen

Botox tegen hoofdpijn

Een veelgehoorde klacht in de huisartsenpraktijk is hoofdpijn. Er zijn verschillende oorzaken mogelijk. Onstaat uw hoofdpijn door het aanspannen van spieren? Dan kunnen botox injecties de klachten verminderen. Meer over Botox tegen hoofdpijn