Cosmetische en chirurgische ingrepen.
Veilig en vertrouwd bij een cosmetisch huisarts.
Neem contact op

Vragen over aanmelding en werkwijze

>> Terug naar Veel gestelde vragen

> Wanneer is het hoofdkantoor telefonisch bereikbaar?
> Kan ik mij ook telefonisch aanmelden?
> Wanneer word ik teruggebeld voor een afspraak?
> Er is geen arts in mijn woonplaats te vinden, is die er wel?
> Hoe kan ik mijn behandeling betalen?
> Is het mogelijk om gespreid te betalen?

> Ik ben behandeld en heb last van pijn, bijwerkingen of maak me gewoon zorgen. Kan ik een arts spreken?

Wanneer is het hoofdkantoor telefonisch bereikbaar?

U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u onze voicemail inspreken of reageren via het contactformulier. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op.

Kan ik mij ook telefonisch aanmelden?

De artsen van Huisartskliniek werken ieder zelfstandig vanuit een praktijk in het land. Alle aanmeldingen verlopen centraal via onze website, zodat uw aanmelding direct bij de door u gekozen arts terecht komt. De assitente van de door u gekozen locatie maakt vervolgens een afspraak met u. Indien u problemen heeft met aanmelden op de site, mag u uiteraard contact opnemen met het hoofdkantoor. Wij helpen u daar graag verder.

Wanneer word ik teruggebeld voor een afspraak?

In principe wordt u na uw aanmelding bij Huisartskliniek binnen 2 werkdagen gebeld voor een afspraak. Is dit niet het geval en krijgt u geen reactie op uw aanmelding? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Of neem contact op via telefoonnummer: 085-401 65 96

Er is geen arts in mijn woonplaats te vinden, is die wel aanwezig?

Alle artsen die zijn aangesloten bij Huisartskliniek staan vermeld op onze site, met de behandelingen die zij uitvoeren. U kunt de dichtsbijzijnde arts zelf zoeken, door uw postcode in te toetsen bij 'Zoek arts in de buurt'. Bekijk ook het overzicht van de locaties van Huisartskliniek.

Hoe kan ik mijn behandeling betalen?

Alle behandelingen die niet vergoed worden door uw zorgverzekeraar, dient u contant of per pin te voldoen in Huisartskliniek. Dit gebeurt voorafgaand aan de behandeling. Tijdens het eerste consult krijgt u informatie over de kosten van de behandeling. 

Is het mogelijk om gespreid te betalen?

Iedere arts heeft zijn eigen betalingsvoorwaarden. Het verschilt dus per arts of u een afspraak over gespreide betaling kunt maken. Informeer hiernaar tijdens het eerste (gratis) consult.

Ik ben behandeld en heb last van pijn, bijwerkingen of maak me gewoon zorgen. Kan ik een arts spreken?

U krijgt bij een aantal behandelingen (zoals de ooglidcorrectie) een speciaal spoednummer van de behandelend arts mee. Bewaar dit nummer goed, u mag de arts bij vragen, twijfels of (pijn)klachten altijd bellen. 

Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

Wij helpen u graag verder, aarzel niet om contact op te nemen via het contactformulier of bel 085-401659.

Gratis consult aanvragen Zoek arts in de buurt

Waarom Huisartskliniek

Wilt u advies over een huidaandoening? Stoort u zich aan uw rimpels, of overweegt u een ooglidcorrectie? Huisartskliniek biedt u allerlei behandelingen. Kom langs voor een persoonlijk advies.

Locatie in uw regio

Onze artsen zijn reeds gevestigde huisartsen, die speciaal opgeleid worden. Zij geven u een eerlijk advies en voeren de behandeling met grote zorg uit. Zoek direct een arts in uw regio.

Zoek een locatie in uw regio